Platina díjat nyert a Lufthansa

Az International Air Transport Association (IATA) „Fast Travel Platinum Award” díjjal jutalmazta a Lufthansa mobil önkiszolgáló megoldásait.

„Fast Travel” programjával az IATA élvezetesebbé kívánja tenni az utazást a légitársaságok utasainak. Célja, hogy egyszerűsítse az utazást és csökkentse a várakozási időt. A program kiterjed a check-in folyamatra, a poggyászleadásra, a dokumentumok ellenőrzésére, az átszállásra, az önálló beszállásra és a poggyászkiadásra. A „Fast Travel Platinum Award" azokat a légitársaságokat jutalmazza, amelyek legalább 80 százalékos arányban biztosítják a mobil önkiszolgálás lehetőségét utasaiknak ezeken a területeken.

A Lufthansa mindig is élen járt a digitális utas-szolgáltatásokban. A mobil beszállókártya, a repülőjárattal kapcsolatos változásokról küldött valós idejű értesítés, az otthon nyomtatható és a „Smart Tag” elektronikus poggyászcímke időt takarít meg és kényelmesebbé teszi a repülést.
A Lufthansánál az utasok a repülés előtti és alatti szolgáltatások 96 százalékát önállóan tudják végrehajtani. Ennek alapján a Lufthansa az IATA-nál elérhető legmagasabb szintű besorolást kapta.

A Lufthansa utasai a világon mindenütt igénybe vehetik az időtakarékos és az utazás kényelmét tovább fokozó szolgáltatásokat.

(X)