Telefonálás workshopot tartott a Menedzserképző Központ

“Vonalban a siker” címmel rendezett a napokban szakmai workshopot a Menedzserképző Központ. A Hotel Danubius Gellértben megtartott rendezvényen a hatékony telefonos kommunikáció eszközeivel ismertették meg a résztvevőket. Az előadás trénere Németh Attila, telefonálási specialista volt.

A képzésen keretében ismertették a 2017-es aktuális trendeket, rendszerezett útmutatót adtak arról, hogy mire figyeljenek a résztvevők a telefonálás során, valamint kézzel fogható, a gyakorlatban alkalmazható tippeket is adtak.

A workshop tematikájában kitért a magabiztosság erősítésére, az önmotiváció kérdésére, a felkészülés módszereire a telefonálás előtt. Részletesen elemezte a hatásgyakorlás eszközeit, a hívások felépítésének négy elemét és a kifogáskezelés alapelveit is.  A résztvevőknek ezután konkrét helyzetekben is lehetőségük volt kipróbálni az újonnan tanult módszereket.

A workshopot egyébként a szervezők értékesítési, marketing, illetve ügyfélszolgálati munkatársaknak, ügyfélmenedzsereknek és mindazoknak ajánlják, akik munkájukban rendszeresen használják a telefont a kapcsolatfelvételhez és kapcsolattartáshoz.

(X)