Delights to Go: gyors ellátás rohanó utasoknak

A Lufthansa praktikus megoldást talált ki az éhes és szomjas, de épp késésben lévő utasainak. Az új étkezési csomagot a Müncheni repülőtéren tesztelik szeptember 5-től kezdődően, hat hónapon át. A 2-es terminál központjában, a G19-es kapu melletti Lufthansa váróban az utasok most dizájnos önkiszolgáló területen fogyaszthatnak kiváló minőségű snackeket és italokat. Az ingyenes ajánlat beszállókártyával vehető igénybe a váró bejáratánál.

Az utas modern, interaktív felhasználói felületen választhat egy dobozt a képernyőn megjelenített három kategória közül. A kategóriák: klasszikus (pl. tonhalas tekercs és görög saláta), egészségtudatos (csírás szendvics körtével és fügemustárral vagy quinoás gyömbérsaláta) és helyi (pl. müncheni virslisaláta). A főétel mellé édes vagy sós snack, friss gyümölcs és egy kis üveg víz jár. Az ajánlat kéthetente változik. A kategória kiválasztását követően a tetszetős, masszív kartondoboz becsusszan a monitor alatti ergonomikus kiadórekeszbe. Közvetlenül a rekesz mellett az utasok kávéspecialitás, tea, víz és többféle gyümölcslé közül választhatnak. Az ital kiválasztása után a pohár beilleszthető a dobozba épített pohártartóba, a teljes doboz papírzacskóba csomagolható, és az utas máris továbbsiethet az indulási kapuhoz.

A Lufthansa a frankfurti Senator váróban végzett helyszíni teszt alapján dolgozta ki az új étkezési lehetőséget. Az eredmények azt mutatták, hogy a váróba betérő, időszűkében lévő vendégek közül sokan igénylik, hogy legyen egy hatékony és időtakarékos utasellátási opció, amelyet út közben is igénybe vehetnek. Ha az utasnak több ideje van, természetesen továbbra is felkeresheti a Lufthansa többi váróját a Müncheni repülőtéren.

(X)